Eerste schooldag

Hallo allemaal!

Na enkele maanden thuis te zijn met een kleine spruit, is het voor mij ook terug de eerste schooldag na lange tijd. Ik was er dan ook helemaal klaar voor!

We begonnen de dag met een leuke picknick. Zo kwamen al snel de talrijke vakantieverhalen aan bod. Na onze picknick gingen we naar de klas. Zo ontmoetten we Dante, een nieuwe leerling in leefgroep V. Fijn om te zien dat hij door de klas goed ontvangen werd en ze er alles aan gingen doen om hem een leuke eerste schooldag te bezorgen. 

Na het uitdelen van onze werkboeken - want dat moet nu eenmaal ook op school - daagde ik mijn 'bollekes' van leefgroep V uit in een 1 tegen allen.
Ze kregen een blad met codezinnen die ze moesten ontcijferen. Voor elke opdracht kregen ze dan ook een letter van het alfabet. 

Ik had ze nog nooit zo enthousiast gezien. De opdrachten gingen als een speer en in een mum van tijd hadden ze de code te pakken. 

Met een coronaproof cadeautje sloten we de eerste dag af. 

Hop naar de vele leuke momenten dit jaar! Ik kijk er alvast naar uit!

Dikke kus,
Juf Evelien

Oja, benieuwd naar deze avonturen? Klik hier



Reacties